Galet!

Haha säger jag bara!! Vaknade för en stund sen, lagom tidigt lr hur? ;-) Nja blev lite hårt igår lr jag ganska hårt!! Peter var ju tvungen att ta ut sina förluster i dricka och då vart ju jag inblandad och eftersom han förlorade Big Time så vet Ni ju hur det gick på krogen ;-) Så hårt att min klack gick av, haha!! Men kul hade jag! Gick hem en sväng till Peter efteråt och jag hamnade i tel i typ 1h så när jag pratat färdigt sov både Peter och Diesel så jag ringde en kille som skjutsade mig hem. Nähä dags att ringa Vera vi tänkte ta en sväng på stan :-)


Kommentarer
Postat av: Felicita;)

Vackra underbara kvinna!

2011-12-11 @ 15:44:50

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0