Pannkakstårta!!

När jag kom hem idag låg där en present innanför dörren haha en sexleksak! Sen kom tjejerna över på lite fika å Kakan gjorde pannkakstårta, som jag åt för första gången! mums säger jag bara ;-) Den lär göras fler gånger!
Men nu är jag så mätt att jag tror jag måste gå i ide under mitt duntäcke tills imorgon. Och sen måste jag ogilla UPS som åker runt med min present som jag skulle fått idag av Vera. Förstår Ni inte era inkompetenta nissar att jag är världens nyfiknaste människa och mest tokigaste i paket som går i ett par skor?!? Inte schysst nu måste jag vänta till på fredag haha men som man säger den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) för länge ;-) Med dom klocka orden säger jag, Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0