Planering min vän, planering!

Medans Ni andra troligtvis jobbar halv dag som jag också tänkt, så jobbar jag lite längre.
Yes det är mycket som ska fixas så att man får en grymt bra start på det nya året.
Jobb dygnet runt vilket jag hoppas kommer att generera i precis det jag vill!!
När jag slutar blir det hem och fixa lite innan det bär av hem till P med M och börja med förberedelserna inför nyårsmiddagen! efterätten tar ju "bara" 5h att göra så den gör vi idag =)
Menyn är spikad och blir följande:
1. Bresola m pinjenötter & parmesan
2. Räkröra på avokadobädd m smördegshjärta
3. Helgrillad oxfile m bacon lindade sparris, whiskeysås & potatisbakelse m västerbottenost
4. Frusen chokladtårta m hasselnötter

Nä lite lunch kanske!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0