Planering!

Idag är det dan före dan före smällare dan.
Hör och häpna!
Många alternativ inför nyår finns men jag har valt att fira med mina närmaste över en 3 lr 5 rätters meny, spel & god dricka här hemma i Västerås.
Är det ett tecken på att man börjar bli gammal eller bara har lärt sig av att njuta av tillvaron?
Jag tror helt klart på det sista såklart!
Så jag ser helt klart fram emot nyårsfirande med mina vänner för första gången i Västerås. Dom senaste 6-7åren har det firats uppe i Idre men då Elin jobbar så känns det bara drygt att åka så långt.
Idag måste jag komma ifrån jobbet i tid då jag ska hinna möta upp en person för kaffe i á la Igor direkt efter jobbet, sen vidare hem till P för att bestämma nyårsmenyn då det är vi som ska fixa maten. Vet dock inte riktigt hur det kommer att gå i köket då jag är en sån person som är van vid att göra allt, då jag hatar när folk är och pillar i köket när man håller på ;-P
Efter det ska ju allt inhandlas så man slipper det här sista minuten handlandet som alla andra gör på fredag =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0