Sliten!

Måndag och känner mig lite sliten efter la helg! Men det är bara att kämpa på :-) Haha börjar bli nervös inför onsdag då jag ska till Sthlm en sväng och träffa en person. Tyckte det var dags nu men som sagt är sjukt nervös ;-) Får se om jag blir hämtad eller måste ta tåget. Annars är det inte så mycket mer inplanerat i veckan. Tror dock att jag ska träna lite så man kommer på andra tankar då jag bestämt mig helt och hållet gällande ett beslut vilket kommer bli tufft men det ska gå. Eller jo Bästa Vera fyller år imorgon så hon ska firas med pompa och ståt!! Nä dags att sätta fart mot jobbet, ha en underbar Måndag!
Bjuder på en bild på en hund jag såg i Skåne, nog den fulaste jag någonsin sett!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0