Sugen?

Varit förbi Kakan å myst m henne och Vera men nu har fröken äntligen kommit hem. Inte riktigt i topp form, mkt tankar...
Dock har det varit en kanon dag på jobbet, haft sjukt bra fokus!! Fick ett samtal av Madde som ville att jag skulle komma ner på ett glas vin på stan. Ringde Peter och han vart sugen så jag antar att dom möts upp senare även han tyckte att jag skulle komma ner, men är inte på nå humör. Bättre att vara pigg och utvilad imorgon då det är jobb såklart! :-) Sugen på vin det är jag allt så det blir ett par glas hemma så sover jag gott :-) Tända ljus, mys musik och lite vin råder bot på det mesta!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0