Tack för den John!!!!

Yes inatt verkade John Blund helt ha glömt bort mig...Grrr!!
Tror jag allt som allt fått 3h sömn..... Jobbigaste när man inte kan sova är ju att man tänker så mycket på allt.
Försöker hitta varför allt blivit som det blivit och när man väl tror sig hittat orsaker så vill man helst blunda och glömma.
Idag är min dag fullsmetad med kundbesök så just nu sitter jag med min andra kopp kanelkaffe!
Ingen tid att vara trött idag inte.
Såg även att min underbara E kommer hem under jul så det blir till att umgås under mellandagarna då han ska komma till Västerås. Träffades ju precis innan han skulle flytta, sen har vi tappat kontakten lite då mycket har hänt i hans liv och mitt. Ska bli kul att träffas igen!
<3 Välkommen hem vännen :-)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0