Såååå ont nu när värktabletterna släppt, k...

img_7699 (MMS)

Såååå ont nu när värktabletterna släppt, kände d nu när jag var ut med Diesel. Jag har tränat jätte hårt nu på sista tiden och det känns i min kropp nu. Så idag när jag skulle träna fick jag ta värktabletterna vet att det är så fel som det kan bli men ville inte missa tekniken på boxningen idag. Jag är ju så sjukt dålig förlorare vilket stackars vera märkte idag på passet. Jag får panik när jag inte kan, å då menar jag riktigt arg ;-) När jag går in för något går jag in till 1000% skulle kunna träna dygnet runt för att lära mig ;-) Fick iaf höra att jag är snabb och explposiv, alltid något efter 3st nybörjare pass! Nu ska jag äta bulle och dricka mjölk och fundera på hur jag kan få hit min soffinventarie igen ;-)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0