Avgiftning?!

Shiiiit asså jag har blivit beroende!
lr jag vet inte om man kan det, lr ja jag kan det tror jag iaf..... Kan man bli beroende av knäckebröd??
För jag är sjuuuukt beroende av knäckebröd....just nu sitter jag och knaprar på ett.
Inte för att det påverkar någon mer än min egen gom som är helt förstörd.
Jag äter inte mindre än 4st knäckebröd om dagen, är det onormalt?
Hmm....
Ikväll har jag pratat med tomten som är far till alla mina barn snart! =)
Ha ha lär ju styra upp något snart är ju mitt svar, lr ja vi kanske inte behöver ligga men lite bus har ingen dött av!
Sorry för mina interna skämt men jag garvar så gör Ni det också för det är sjukt kul med ironi!!
Nä dags att knapra färdigt på mitt hästfoder så hörs vi mer imorgon!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0