Cookies till frukost?


Kl 06.00 ringde min och klocka och jag ringde och väckte Frida. Gum har svårt att komma upp på morgonen och jag är ju som Ni flesta vet en morgonmänniska så jag ringer och väcker henna varje morgon =)
Hoppas hon snart blir lite piggare, jag men vem blir inte det när man för höra denna ljuvliga skånska varje morgon!
Nästa så att jag ska ringa upp mig själv....Hmm... =)

När jag kom upp hittade jag mitt halvätna cookies förpackning, kunde bara inte låta bli att ta en....hahaha
Snart är det jag som kommer behöva ha en personlig tränare istället för att träna folk =-S
Så skärpning HÄGERTZ!!!

Både mitt träningschema och kost schema är klart för nästa vecka, just nu när man har 2st till som man tränar blir det bara för egen del vecka för vecka...
Nu i början iallafall, men sen kommer dom att bli så grymt duktiga och motiverade så dom knappt kommer att behöva mig =) Mitt mål iallafall med träningen!


Igår var en sån dära jobbig typisk Kamilla dag..... ja typ jätte snurrig!
När vi skulle åka iväg för att åka skridskor hade Mr inte riktigt koll på när dom slutade träningen så det vart att åka och köpa käk så länge.
Kom hem med käket och skulle ta upp nycklarna men nycklarna var inte där... =( och min dörr har sån där smäck lr vad det kallas så den låser sig när den går igen. Bara att ringa Vera som har min X-tra nyckel, åka dit och sen hem igen. När vi kommer hem ska jag ta upp telefonen för att svara på ett sms, nämen avslagen??
hmm....vad hände där egentligen? Ajaa men pinkoden ligger ju på jobbet!
Och inte var jag säker på min kod för att komma in på jobbet heller men efter vi ätit åkte vi till jobbet, jag kom in, fick igång telefonen och till slut fick Bambi åka lite skridskor.

Ja inte var jag någon isprinsessa =( jag som var helt j*vla övertygad om det! Men måste nog köpa egna skridskor för dom jag lånade gjorde ju så sjukt ont så vi åkte i typ 15min hahaha!

Nu ska jag sätta fart ska på chefsmöte i Uppsala!!

Heja heja heja!!



Kommentarer
Postat av: monika

Kan du görs vill du göra ett tränings/kost schema till mig?

Kan typ komma iväg o träna varannan dag. Fettförbränning till max tack.???:-D Monika från Idre.

2011-01-13 @ 22:12:50

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0