Godmorgon Sverige! Var upp kl 5 för en lit...

dsc02179 (MMS)

Godmorgon Sverige! Var upp kl 5 för en liten springtur men det var på tok för kallt så jag gick och la mig igen... Nu ska jag gå upp och packa det sista, åker ju på kick off med jobbet idag. Tammsvik it is! Vi har har varit där några gånger på utbildning, gillar d stället helt klart! Får skriva från telefonen när jag ska blogga för d där jävla internet vill inte fungera :( Gulliga Madde ska passa Diesel då vi ska sova över. Så vi bestämde att när jag kommer hem på lördag vi typ 11 ska jag gå förbi affären och köpa med mig frukost. Så på lördag är frukostmys inbokat ;)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0