Kaffet slut!!


Kom nyss hem från jobbet i vanlig ordning och upptäckte att kaffet var slut *gaah* så frustrerande att gå dom dära 50m till affären ;-P
Ja kaffe lär jag ha i mg innan jag dansar loss här hemma med El Dammsugo! Tror vi ska ta en riktig salsa ja!

Mms´et som ligger här innan vettefan varför det blev publicerat igår på dagen, inlägget var från i måndagskväll....jaja...
Har varit lite halvkrasslig hela veckan men idag börjar det släppa lite, blir så när man fått för mycke alpluft i sig ;-P

Imorgon ska jag och en killkompis dra till Stockholm och fota min bil för den vill jag sälja, sen ska vi käka på vapiano (haha som vanligt), kanske hälsa på mina kusiner om dom har tid.
Vad göra mer då?? Hitt på nå....


Nä till affären kanske så det blir lite fart på denna Hägertz ikväll också ;-P



Bjuder på lite fler bilder från nyår =)



På bussen på väg upp till fjället!



Fina flickor <3



Haha lika glad som vanligt!



Elin vilka jävla rattar ;-P



Chaufför åt brudarna upp te after ski´n



Mkt folk!



Truppen samlad & fy fan vad VI dansade trots att det bara var typ 2st som drack så ägde vi <3 =)



Chauffören lyfter rundor på fyllekajjan ;-P



Tror jag förklarar förrätten ;-P



T.o.m kolla på Youtube för att lyckas vika servetterna rätt d ni =)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0