Mina nya kuddar ;) Fortfarande inge intern...

dsc02225 (MMS)

Mina nya kuddar ;) Fortfarande inge internet här hemma måste fixa d i veckan! Idag har det varit mycket pappersjobb på jobbet så dagen har gått snabbt. Städade lite när jag kom hem sen drog jag till en killkompis och spöade honom i pingis :) tror han ska hålla sig till fickpingis. Har även bokat biljetter till mötet som är på torsdag i umeå då jag inte haft mitt pass så har jag inte kunnat boka. Måste fixa hundpassning den dagen då mitt flyg går från bromma kl 8 och hem igen från umeå 17 så jag är väl inte hemma förrän vid 19... Nä nu ska jag ta en dusch, sen sängen! En fråga är tre's mobila bredband bra? Har haft telenor innan...


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0