Överskottsenergiiii =)


Jag är på så bra humör idag att jag bara skulle vilja krama och ge varenda person jag stötter på idag en riktig kyss!!
Haha det är sant =) (så passa Er)
Första dagen på länge som jag känner mig utvilad och vaknar utan så värst mycket värk.

Kan lova att när man haft ont en längre tid så uppskattas detta vääääldigt mycket och till råga på allt så är det ju helt underbart väder ute!

Skulle vilja gå ut idag men det känns helt konstigt och jobbigt jag menar jag har bara typ legat på soffan i 4dgr, så att gå utanför huset känns som ett helt projekt.=)
Jag menar jag måste hoppa ur min pyjamas, sminka mig och klä på mig....ja Ni ser ett heeeelt projekt =)

Just nu längtar jag tillbaka mycket till mitt jobb, där är det fart och fläkt!
Även till min träning som jag haft tid och planera nu då jag legat här hemma. Då jag har lång rehablitering så var jag tvungen att göra om hela mitt träningsschema som jag gjort =( Men ingenting ska få stoppa mig nu jag ska springa mina lopp, även om jag kanske inte kan göra det med toppresultat så ska dom springas =)

Det första går av staplen i Sthlm den 27/3 "Premiärmilen"

Så håll tummar & tår åt mig att jag kommer att lyckas springa det! =)


Nu ska jag dammtorka lite här hemma (vilket behövs!!)


Ha en underbar Torsdag!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0