Sköljmedel?


Nej det ska man inte ha när man tvättar handukar, vilket jag upptäckte att jag gjort....
Finns fan inget äckligare än att komma ut från duschen och när man redan fryser,
linda runt en handuk som som bara känns kall och blöt. Inte OK!!


Men trots detta lite missöde så är jag fortfarande på strålande humör. För idag står El Stockholmo på schemat.
Shopping. mys med kusinen (dock jobbar) & en underbar middag <3 Kan inte bli en bättre dag idag!
Tänkte kanske gynna min kusin och köpa lite nya träningskläder då han jobbar på Adidas, bra skit d där!
Har inte allt för mycket i Adidas väg mer än 3par träningsskor och några löpartröjor, men då adidias aldrig gjort mig besviken lär det inhandklas lite idag =)

Nä sätta fart min chaufför kommer vid 11.00 =)


Puzz på Er!!


Milloz Hägertz


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0