Sunshine!!



Vart tog nu solen vägen då!!??
Jajja den kanske kommer fram lite senare, annars får väl jag agera the sunshine idag!







Nu skulle jag varit och tränat men träningen får jag ta senare Vera är på väg över för en kaffe. Och som det ser ut just nu går mina vänner före allt, jag menar inte försvinner gymmet =)
Önskar att jag kunde lösa av dig med lite smärta, det gör mig så ont att veta att du mår som du mår och att jag inget kan göra åt det....


!v kvar sen börjar hårt träningen för mina två små lamm!!
Så mina vänner som det känns nu kommer jag att ha fullt upp fram till sommaren, mkt träning men sååå kul det kommer att bli.


Nä nu ska jag hoppa in i duschen, vänta in Vera sen blir det en sväng på stan!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0