What´s up with Idre!?


Funderingarna verkar vara många och svaren kan Ni få här!

Hatar när jag hör att det spekuleras i vad man gör, för oftast då läggs det till lite egna spekulationer och vips så har vi en egen historia!
Människans schargong!! (lr hur det stavas)

Ja jag har ju varit i Idre 2ggr sedan det tog slut mellan mig och mitt X. Och om nu folk tycker det är mkt så får det stå för dom för det kommer att bli fler gånger vill jag lova och då kommer det att göras allt utom att åka skoter!!
Och tjejerna från Vässan kan ju äntligen få komma upp igen eftersom dom inte varit välkomna ett tag....

Jag kommer att umgås med min bästa vän Elin som Ni vet, ni vet hon bor ju liksom där.... Kan vara en anledning, lr?
Att för en gångs skull kunna umgås och göra det vi är bäst på haha flumma runt =)

Och sen för den delen så har jag aldrig varit något fan av skotrar utan spenderar hellre dagarna i backen med min vän brädan och svänger förbi min underbara vän Koppish som så gärna serverar lite alkohol =)

Just ja, jag var ju i Idre innan jag träffade mitt X inte så att jag kom dit för honoms skull.

Så det var väl allt för denna gång, ventilationen är gjord och jag mår mycket bättre!

Fler frågor?
Ja då är det bara att fråga på jag svarar så gärna....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag ha lite mys och hemma spa med mig själv, inhandlade lite på vägen hem från jobbet idag!
Body Shop is tha shiiit!!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0