Funderar på att sätta lösen på min blogg e...

img_4761 (MMS)

Funderar på att sätta lösen på min blogg ett tag framöver, känns som den blivit lite väl dyster och jag kommer behöva skriva av mig... Så vad tycker Ni? Jag har aldrig känt så som jag känner nu vilket gör det svårt att hantera... Jag skakar, mår illa, kan inte äta, sover oroligt och gråter... Det som gör ondast är nog att den enda som jag är arg på är mig själv som gick på allt du sa. Du sårade mig inte bara en gång utan närmare 10-15ggr. För några dagar sen när vi träffades var du annorlunda och helt underbar och jag trodde att det kanske skulle vända nu. På kvällen berättade jag min glädje för mina vänner men dom kunde inte helt glädjas då dom sett detta mönstret några gånger. Orden dom sa var: Glad för din skull och att du är glad men vågar inte hoppas allt för mycket. Försökte förklara för dom igen att det kändes verkligen annorlunda. Men så sant som sagt. Morgonen efter ringde du och då rasade hela min värld, inte ens ett dygn fick jag vara glad.... Jag känner att jag gjort allt jag kan och orkar inte bryta i hop var och varannan vecka, för att sen hålla uppe fasaden när vi träffas... Detta var sista gången du gjorde mig illa. Du skickade ett sms om hur du upptäckt hur underbar jag var först nu när du mist mig och att du är ledsen om du sårat mig. Kan säga att det gör ont, ont som fan! Trodde verkligen att det skulle bli vi. Dina förlåt önskade jag att jag kunde ta åt mig men dom kommer alltid när du gjort mig illa, sen gör du samma sak igen. Men tvivlar inte på att du är ledsen... Tiden läker alla sår säger man, eller säger man själv till vänner... Men hur tar man bort hoppet om att det ska bli vi i framtiden? Trots att du gjort mig illa kan jag inte släppa den tanken...sjukt... Därför jag måste bryta allt och inte ens ha kvar dig som vän. Du har mycket runt omkring som tynger dig och du mår allt utom bra. Jag har verkligen försökt hjälpa dig på alla sätt men bollen ligger hos dig. Bara du som kan se till hur din/Er framtid ska se ut. Önskar Dig all lycka!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0