Har plockat bort mitt face konto för ett t...

img_6897 (MMS)

Har plockat bort mitt face konto för ett tag å hade tänkt göra d samma m bloggen men fick sura miner så den får väl vara öppen då. Ibland vill man bara vara själv men en del människor verkar inte kunna förstå det viöket är ganska jobbigt. Jag menar det är inget fel på mig jag är bara människa. Och människor sörjer när deras hjärta går i sönder.... Nåväl... Ikväll dricker jag grogg och plockar lite... Ja jag vet, brukar aldrig dricka sj lr så men det behövdes ikväll... Musiken är ju självklart snyft ballader, så lite internetshopping hinner jag nog med också, int bara negativt att vara ledsen! Så nu fick ni mitt livstecken, går ingen nöd på mig! Ciao!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0