Med en kaffe i handen och en grubblande hj...

img_0848 (MMS)

Med en kaffe i handen och en grubblande hjärna inväntar jag än en gång min taxi till jobb. Att vara från dig och inte ha så mycket kontakt har fått mig att inse en del då många tankar befinner sig i mitt huvud just nu. Tankarna går kring opålitlighet, respektlöshet och en flykt... Är det så? Om man inte litar på en person, om man kallar en person för saker som man kanske aldrig skulle kalla sin vän eller om man kanske bara flyr bort från alla problem för en stund för att det känns bra just då, finns det en framtid då? Svaret som jag får fram då är nej tror jag, vilket gör att jag börjar tvivla på det hoppet jag har kvar... Jaja det var lite av dom funderingarna som cirkulerar just nu i mitt stackars huvud. Imorgon skulle varit en speciell dag av vissa anledningar men p.gà omständigheterna känns den bara tung, tur man jobbar! Ikväll är det som sagt personalfest, nyktert för min del :-) Därför sjukt drygt att inte ha en egen bil men förhoppningsvis säljs den på måndag :-) Nä dags att packa outfiten för kvällens middag!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0