Fel på bloggen!!

Ja det verkar vara något riktigt knas med bloggen då jag mobilbloggat varje dag men ingenting kommit fram...
Hmm....
Jaja!
Ikväll när alla andra är ute och festar myser vi =)
Pizza & BB för hela slanten och grym som man är gissade man ju rätt på 3:an, 2:an och min favorit som tog hem skiten!
Nu ska jag krypa ner och spoona med min kära sambo <3
Det kommer en jobbig tid framför mig som jag egentligen inte vill men verkar vara så illa tvungen att finna mig i situationen.
Är så glad att jag har mina vänner som alltid ställer upp i vått å torrt!!
Law ya!!
Nej nu checkar Hägertz ut för idag och ser fram emot 2lediga dagar!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0