I need time


Ibland hatar jag att vara tjej för det är helt f*cking omöjligt att inte grubbla =(
Skulle vilja vara kille för Ni verkar bara kunna stänga av och slå på den kalla sidan och fortsätta som att ingenting berör Er.
Men sen har Ni ju ett kromosomfel där Ni alltid vänder på allting för att försöka skydda Er rygg, så att det som Ni gjort fel helt plötsligt blir tjejens fel.... Hmm... inte OK!
Just nu sitter jag med en stor kopp kaffe och försöker komma på vad vi ska göra idag.... Minigolf igen såklart jag vann ju sist så det var en hemskt rolig sport haha!!
Sambo är på jobbet, stackars hon somnade inte förrän jätte sent och sen upp kl 6.
Ja då var det dags igen är sambo md min bästaste Kakan ett tag igen, hon är bäst!!
Funderar på att kanske fiska idag men jag vet varken hur man gör, vart man gör det eller när man gör det??.... Hmm... men google is tha shiit!!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bege mig hemåt för en dusch!!
GRATTIS SVERIGE PÅ DIN DAG!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0