Just nu sitter jag å tar en kaffe på balko...

img_7481 (MMS)

Just nu sitter jag å tar en kaffe på balkongen och blickar utöver stan :-) Så sjukt väder idag igen kika bilden :-) Det är 21grader redan och här i Västerås har vi fortfarande varken sett åska lr regn så det är ganska kvavt om dagarna! Men enl dom nya prognoserna ska det komma ikväll eller imorgon.... Mig gör det inget för jag jobbar hela helgen :-) Om någon som läser detta och bor i Västerås får Ni gärna kika förbi mitt jobb m lunch haha! Orka käka på Max eller Mc Donalds. Hann ju inte göra matlåda det är liksom inte riktigt min grej ;-) Ha en underbar dag nu ska jag sätta lite fart!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0