Min dag idag har varit helt underbar! Börj...

img_2657 (MMS)

Min dag idag har varit helt underbar! Började morgonen med lite kaffe hemma hos sambo innan jag gick hem och gjorde mig iordning för stan! Möte upp Kakan efter hennes jobb så vi kunde fika och shoppa lite!! <3 Sen var det dags för 3h jobb :-) Efter jobb for jag å Diesel åter hem till sambo som hade lite förfest m bästa brudarna! Dom drack vin och jag kaffe! Sen blev jag uppraggad av en snygg kille i en grymt het bil nedanför Kakan. Vi åkte lite, mös, käkade glass å slog några bollar på rangen. Nu ligger jag i min säng och svär över att det är så varmt att jag inte kan sova men när jag väl somnar kommer jag att somna med ett leende på läpparna! Bästa dagen på länge! Nä nu ska jag försöka sova lite ska ju jobba imorgon 10-16!! Natti natti mina änglar!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0