Nationaldagen en dag försent!

Igår var en helt underbar dag!
Var ute och åkte cab med tjejjerna hela dagen, var ut till en killkompis å fixade lite i hans trädgård och fick grillat.
Kajens fik fick sig också ett välförtjänt besök för en kopp java!!
Därefter fick vi ett samtal som lockade!! Jajjemensan här skulle det fiskas =)
Gick väl inte allt för bra men jäklar vad det moffades ost & kex i mängder med härligt sällskap ute på bryggan....
Idag skulle jag varit ledig men icke sa nicke det blev jobb både i Västerås & Enköping som behövde min assistans å som ett skott var jag där =)
Nu är jag hemma hos min underbara sambo & vi ska alldeles strax bädda ner oss i sängen för att kika skräckis =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0