Vilken j*vla kväll! Dyngraka var då hela l...

img_2211 (MMS)

Vilken j*vla kväll! Dyngraka var då hela liga utom Vera som så duktigt var på rätt plats där det skulle hämtas. Efter 20min försök till att lokalisera Kakan och lite fram och tillbaka körandes var hon återfunnen :-) Sen ringde Madde å hade tappat bort sin väska med allt i :-( men den kom fram till sist. Åkte förbi Madde som hade efterfest med lite cigg å där hittade vi inte allra minst Gurkan... Ja han är ju han kanske inte riktigt min favorit, den vanliga kommentaren kom ju självklart : - Det finns bara en Gurka! Mmm... På den säger jag : - Tur är väl det ;-) Skjutsade Madde även en sväng till Mc Donalds för fyllekäk! Hon i kassan bara skrattade då d var andra gången på mindre än 1h som jag var där :-P Men nu äntligen är jag hemma!! *suck* Nu hoppas jag att någon snäll själ bjuder mig på en god middag imorgon, tycker jag är värd d :-) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0