ARG!!!

Hmmm.... inte bra att vara arg när man i8nte är hemma så ofta.

Men tyvärr är det en person som betyder väldigt mycket för mig som kan göra mig så arg....
Men men.... bara att skaka av sig ilskan och börja tagga för en underbar dag med vänner.
Får väl sitta här och morra av mig lite så är allt bra sen =)

Testad ju att springa innan och kan ju säga som så att min kropp inte är fit for fight riktigt än, lyckades vara ute i ca 20min iaf. Men höll på att dö så jobbigt det var....så ännu mer vila =(

Har fortfarande inte bestämt mig när jag ska åka hem gjorde en deal men vetti fan om den gäller längre....hmm... skulle behöva hitta någon som kan hämta mig i Sthlm isf imorgon om jag ska hem annars stannar jag ett tag till.... Skulle boka resan innan men fick inte tag i personen i fråga som jag tänkte skulle hämta mig så då vart jag lite arg igen =)
En riktig liten argbigga idag =)

Måste dela med mig av en låt som jag bara älskar den är ganska skön att lyssna på å ännu bättre om man lackar ur på karlar =)




 

Nä nu ska jag hoppa in i duschen!

 

Puss på Er <3<3<3


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0