Mitt liv är som ett avsnitt direkt tagit f...

img_1933 (MMS)

Mitt liv är som ett avsnitt direkt tagit från sex and the city ;-)! När jag tillslut lokaliserat vart kyrkan låg och kliver ur bilen ringer klockorna. Jag är ju inte direkt känd för att vara i tid... Givetvis ligger kyrkan på en kulle som jag i panik försöker bestiga i leran med telefonen i högsta hugg! Fattas bara att jag skulle varit bakis ;-) Rusar in i kyrkan tar av mig solglasögonen så att jag kan förhoppningsvis hitta någon jag känner, Bingo!!! Nu är jag hemma och ska städa lite dom andra sitter å käkar på stan får se om kakan glider förbi här senare!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0