Någon har nog tappat bort mitt nr... Hmm.....

img_6670 (MMS)

Någon har nog tappat bort mitt nr... Hmm.... Idag är det tråk väder igen medans det är sol i Västerås :-( typiskt!  Vet inte än när jag åker hem än ska bestämma det idag om någon hör av sig ;-) Såg precis reklam på tv om en ny svensk film: Hur många lingon finns det i världen! En typisk Kamilla humor film, så gissa vem som ska gå på premiären!!?! Såklart! Nu dricker jag kaffe  å sen tänkte jag testa att springa en runda har ju inte tränat på över 1 1/2v. Är inte helt kry men vi tar en liten runda iaf. Sen ska jag försöka hinna träffa lite fler folk, har fortfarande inte tagit mig till Ystad så det får bli idag! Ha en underbar Lördag!'


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0