Nyss hemkommen efter ett tungt tungt tungt...

img_8753 (MMS)

Nyss hemkommen efter ett tungt tungt tungt löp pass m Andre & Niklas. Får inte slarva så m maten som jag gjort idag! Då jag nu kommer att göra ett nytt försök m min träning är kosten viktig, nu kör vi beach 2011 är snart här! Mån, ons & fred = löpning Tis & Tors = gym Behöver träningen för att koppla bort tankarna å orka gå vidare... Nu keso, tonfisk å avokado! Sen duschen, Big Brother och sängen! Är super nöjd över dagen då jag sålde bäst i landet på den produkten jag sitter på, är så nöjd över mitt val och det var längesen jag mådde så här bra varje morgon jag går till jobbet ;-)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0