Usch vad jag hatar att vara kluven.... Klu...

img_5156 (MMS)

Usch vad jag hatar att vara kluven.... Kluven på det sätter att jag vet vad jag vill men kan fan inte göra något just nu för att påverka något. Och det mina kära vänner är jag inte van vid, men det vet Ni redan. Vill jag ha något ser jag till att fixa det.... Vet inte om det funkar denna gången... Önskar att man kunde se konsekvenserna av sina val ibland, inte alltid men bland. Jag har gjort ett val som mitt hjärta bara skriker av men på något sätt intalar jag mig själv att det är det rätta för stunden utan att tänka på konsekvenserna. För jag tror mig veta konsekvenserna om jag inte gjort valet.... Hmm....ja ni vad säger man...?! Ni är inte så många som fått inlogget till bloggen just för att jag känner att det är mycket känslor i omlopp i denna lilla kropp just nu... Nu ska jag fortsätta att lyssna på lugna favoriter och försöka somna måste ju upp och packa imorgon bitti.... Natti natti


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0