Aldrig har jag längtat så mycket efter min...

img_4912 (MMS)

Aldrig har jag längtat så mycket efter min dusch som idag! Jag förstår verkligen inte mig på människor som inte duschar varje dag, vaddå känner man inte sig smutsig då lr? Nåja d e min åsikt. Nu sitter jag i min soffa med en kopp kaffe i min hand och fundilerar på vad jag ska hitta på idag. P ringde och frågade om vi skulle dra till sthlm å shoppa och det är ju ingen dum ide ;-) men vet faktiskt inte om jag orkar. Sen är jag lite sugen på minigolf men dom flesta är ju så bakis idag... Hmm! Dricka upp mitt kaffe å klä på mig först sen får jag se vad jag bestämmer mig för!


Kommentarer
Postat av: Jenny

skönt att du e hemma och mår bra..

2011-05-29 @ 14:22:15
URL: http://liljan81.blogspot.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0