Just nu skulle jag vilja byta med Diesel. ...

img_1739 (MMS)

Just nu skulle jag vilja byta med Diesel. Gud vad skönt att vara hund, sova, äta, kissa och leka! Inte så många problem i hans värld direkt. Själv mår jag piss resnt ut sagt idag, då 2 har blivit 3 :-( Yes 3st människor i mitt liv finns inte kvar i min närvaro, inte kul alls vill jag meddela.... Men som jag brukar säga vill man så går det, men hur gör jag då? Detta var ju inget jag ville? Vad gör Ni när Ni är nere? Jag går och lägger mig och försöker samla på mig ny energi. Så idag ska jag bara samla energi för att ta mig igenom detta, dags att ta fram fasaden igen tror jag. Vissa kallade den kall och kantig, ja kanske det men det funkar!  Just nu är det svårt för alla oss tjejer alla mår dåligt på ett lr annat sätt, vilket gör att man försöker hålla minen uppe när man är med dom andra för att försöka vara ett stöd!! Nu ska jag lägga mig och när jag vaknar kör vi på konceptet "Man kan om man vill" Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0