Vistelsen på akuten slutade med mitella fö...

img_3999 (MMS)

Vistelsen på akuten slutade med mitella för stackars kakan... Inget bruten men en muskel som nästan var av, sorry gumman :-( Själv har jag inte varit på topp idag av olika orsaker och det vart ju inte bättre nu på kvällskvisten så jag valde att runda av med tjejerna för att ladda om tills imorgon. Jobbigt bara att en del saker har sagts i förtroende å jag måste fightas med det själv, vilket tär något fruktansvärt på mig just nu... Önskar att jag kunde ventilera med någon men men.... Vet inte vilket ben jag ska stå på... Så nu ska jag titta klart på BB sen ska jag försöka sova och sen när jag vaknar imorgon ska jag bara förtränga allt som känns jobbigt och ha en helt underbar dag/kväll med dom bästa!! Älskar Er, Ni vet vilka Ni är <3


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0