1:a!!

Yes först på jobbet idag vilket är ganska lugnt och skönt =) Igår vart det en lång och hektisk dag som avslutades med en flytt. Det roliga är ju att jag egentligen skulle ha varit på julbord igår kväll men fick avboka då jag behövde jobba. tur man har så underbara vänner som skickar mms från julbordet ;-P det värmde verkligen när man slitit i 12,5h och knappt ätit på hela dagen =) Men men Ni blir feta och jag håller mig snärt och fin ;-P Nu har jag möblerat klart min lilla del på kontoret, bara lite mys pys saker som fattas =) Ganska kul att det är typ halv storm ute eftersom jag kommer att vara ute typ hela dagen :-(

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0