Fullt ös....

.....medvetslös!!
Dagarna går så fort just nu att jag knappt hinner med själv. Jobbet går kanon och jag trivs som fisken i vattnet!
I måndags tog jag det bara lugnt somnade på soffan ganska tidigt vilket var välbehövligt då resten av veckan var fullsmetad.
Igår var det mys med Kakan som man inte träffar alltför ofta numera =) det var super mysigt och jag introducerade även henne för serien Dag som går på SVT1 =)
Ikväll blir det våffelmys hemma hos Vera, guuuud vad jag ska frossa i våfflor och mysa massor <3 Finns inget mysigare än att komma ut till Veras lilla stuga, massa tända ljus, skvaller & sen lite våfflor på det! Underbart!!
Imorgon blir det bio på kvällen med Vera, Twilight såklart!!
Sen blir det hem och packa då det bär av till Köpenhamn på fredag- Sönd med Peter. Från början var det fler som skulle åka men det är väl inget som säger att det blir tråkigare om man är färre, haha!
Så jag denna veckan har varit och är väldigt intensiv, haha! Älskar det!!
Dock så ska nästa vecka bli så lugn som den bara kan, tror jag =)
Saknar sommaren!!! Så kallt och ruggigt just nu!!

Kommentarer
Postat av: Vera

Trodde du jag ;)

KOmmer nog va lika fullt upp då med..

Å förresten trodde aldrig jag skulle se att du skrev, saknar sommar .. damen som älskar värme ;)

2011-11-23 @ 15:40:44
URL: http://weriss.blogspot.com
Postat av: Milla

Haha inte jag heller men vädret nu gör ju en deprimerad!! =)

2011-11-23 @ 16:22:13
URL: http://milloz.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0