Så mycket bättre!

Bättre och bättre dag för dag!
Helgen har gått i ett svep, middag, inflyttningsfest, farsdag och födelsedagsfirande för min syster!
Att få en uppenbarelse är nog den skönaste känslan som finns och den kom för ett tag sen. Men jag bekräftade den för mig själv nyligen.
Det är kanske inte alltid som man tror sig veta att det ska vara.
Så nu är det bara att tuta och köra. Känner mycket energi som ska förbrukas denna veckan.
Planering min vän planering!!
Mycket att se fram emot och en del förändringar/prioriteringar som ska göras.
Pratar jag i gåtor? Yes och det är meningen, berättar snart!
Mer än så har väl inte jag att säga idag, jo det skulle väl vara att JAG SAKNAR DIG MED MIN ÄLSKADE VAPENDRAGARE!!!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0