Tjullulululuuuu!!!

Just nu sitter jag hemma hos min underbara vän DanneBoy!
Lånar hans lägenhet för att sitta och boka in lite kunder. Han är ändå inte hemma utan på jobb =)
Idag har TGIF fått en ny benämning av mina kära vänner som inte visste vad det betydde utan listade ut själva vad det kunde vara och resultatet blev : Ta Grisen I Fiffi
Haha Ni är för söta!!
Ikväll ska min kära syster ha lite tjejmiddag hemma så det ska bli mysigt. vet inte riktigt vad som är planerat mer än att jag är beordrad att vara hemma =)
Sen imorgon ska jag på en inflyttningsfest hos en killkompis får se om det blir nyktert lr inte, lutar åt det iaf.
Haha då jag inte tåler alkohol längre =)
Nä nu ska jag ladda om batterierna för lite mer bok sen blir det ner på stan för en fika med bästa Jensen!

Kommentarer
Postat av: Felicita;)

Fy fan vad snygg du är

Kram på dig!

2011-11-14 @ 17:41:28
Postat av: Milloz

Naaaw tack!



Kram kram

2011-11-14 @ 18:21:09
URL: http://milloz.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0