Brrr!!

Gaaah!! Att det kan vara så förbannat kallt på morgonen när man kommer ut från duschen =(
Det gör ju inte saken bättre att jag tog en lång ångbastu i morse =-S
Nu är det full rulle nya möjligheter =)
Jobbigaste av allt är ju att jag som börjar dagen med att vara frusen ska vara ute hela dagen...hmmm!!
Det blåser ju isbjörnar ute...
Men som min mor alltid brukade säga: -Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder =)
Skam den som ger sig, haha!!
Ikväll är det som vanligt lite träning och självklart fortsätter vi med flexibilliteten, tänker inte vara en ovig dunderkluns resten av mig liv!
Ha en underbar Tisdag och hoppas att Ni inte är lika trötta som jag ;-P

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0