Finally!!!

Haft en helt underbar dag idag ute hos Vera´s mamma.
Jobbigt men hur mysigt som helst på något sätt och jag har insett att fy fan vilken grym lantbrud jag skulle varit =)
Jag bara älskade att klyva ved trots att det var både tungt och kallt. 1 kubik lastade vi, klyvde och staplade.
Jag menar vem fan behöver en karl liksom ;-P
Nu sitter jag hemma äntligen i min soffa, proppmätt.nu!
När vi kom till stan gjorde vi ugnsbakad falukorv m mos, även P joina oss för lite käk.
Imorgon är det måndag vilket innebär en ny härlig arbetsvecka och denna vecka kan jag lova att jag kommer att vara aktiv =)
Både inom jobb och träning, finally!!!
Mån & Ons = Spinning
Tis = Flex träning
det är inbokat än så länge får se om jag klarar om läkaren hade fått bestämma så får jag väl egentligen inte börja träna förrän om ca 2v. Märkte av lite idag när jag bar men vad fan what doesn´t kill you only makes you stronger!!


Bjuder på en bild med snö då det blåser typ isbjörnar ute!!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0