Ge mig frukost!!

Godmorning Sweden!! How are you today?

Trots lite samtals terror i natt från 2st herrar så skulle jag nog säga att jag kände mig grymt utvilade när jag vaknade kl 8.00.
Egentligen kanske man skulle öppna ett frukostdagis på helger för föräldrar som vill sova länge =) Fast i för sig så finns det ju en anledning varför jag själv inte skaffat barn än så nej kanske ingen bra idé ändå =)
Försöker få liv i Vera då jag vill åka och käka frukost antingen på stadshotellet eller scandic. Får se om hon vaknar annars får jag väl äta en torr macka här hemma =)
Idag blir det en sväng till landet om jag kan har ganska ont i dag men frisk luft sa min mamma hjälper mot allt =)
Sen tror jag att jag kanske ska bakishänga med grabbarna som var ut igår får se när dom vaknar =)
Och på onsdag då ska det drickas öl och spelas biljard, jag ska spöa alla =) Tok sämst på biljard men det finns nog ingen sämre dålig förlorare än jag. Så taktik måste smidas inför onsdagen!!
Nä upp och ta en värktablett och lite kaffe så kanske det blir människa av denna varelsen också!!
Ha en skön söndag därute!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0