Hemma efter en hel dag överallt utom hemma...

img_5781 (MMS)

Hemma efter en hel dag överallt utom hemma. Mitt hem förfaller men vem orkar bry sig just nu... Inte jag iaf! Mitt nya liv börjar på måndag och fram tills dess är det några läkarbesök och några få dagar så nä jag orkar inte bry mig just nu! Ha man kan ju alltid se till att vara hemma så lite som möjligt :-) Imorgon bitti är det dags för läkaren och sen blir det lite jobb! Kanske man ska slå på stort och åka hem efter jobbet imorgon?... Hmm... Den tål å tänkas på! Ta en paus från bakningen, har ju trots allt bakat i 4 av 5 dagar ;-) Nä nu ska jag sussa, natti natti!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0