Just look forward!

Titta inte tillbaka på vad du kunde gjort annorlunda, på dom misstagen du gjort eller kanske dom felaktiga valen du gjort, för du kan inte göra ett skit åt det.
Utan ta lärdom och gör inte om det utan dra lärdom av det =)

Vilket innebär att din framtid kan ju inget annat än att se ljus ut nu när du redan varit nere på botten och krafsat.
Du är värd så mycket mer och du ger något så otroligt mycket till dina nära och kära.
Du finns alltid här för dina vänner och man känner ditt varma hjärta.

Nu är det din tid vännen, bara din tid <3
Kan man bli annat än glad när man får höra något sådant av sina vänner??

Älskar Er allihop!!

Nu ska jag bege mig till media markt och el giganten och se om dom har mina söta dator där =)
ja jag vet man ska inte köpa dator efter utseende men vad ska jag annars göra, fattar ju ingenting av det dära ändå =)
sen ska det inhandlas lite, ändrade planer inga pannkakor utan fröken "parta hela natten" vart sugen på våfflor!
Så självklart ska jag se till att det blir mer våfflor till folket!!

Och MR : - Din outfit blev super! Ha så jävla kul ikväll!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0