Kryssningen är över och vi sitter på busse...

img_5364 (MMS)

Kryssningen är över och vi sitter på bussen på väg hem. Lite sliten är man allt trots att jag mest drack alkoholfritt efter 12 så att man skulle hålla kryssningen. Bartendern fick sig ett gott skratt några gånger då han aldrig varit med om maken att en tjej köper drinkar till karlar för att bli av med dom, haha! Ja hos mig har dom inget att hämta om dom är ute efter något snusk :-) det roligaste av allt är att mina vänner inte är ett dugg förvånade :-) Förstår inte varför många åker på kryssning bara för att ligga, smutsigt :-) men alla är vi olika! Men jag har trots allt haft det jäkligt kul men det kommer nog att dröja igen innan nästa kryssning :-) nu ska jag nanna lite på bussen!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0