Lycka <3

 

Känner att jag har en massa saker att se fram emot =)
* Mysig middag
* AW med biljard & bästa vännerna
* Kryssning med bästa Fina & Jim
* Resa till min familj
* Tattuering
* Min födelsedag
Kan nog inte vara på bättre humör just nu.
Eftersom jag vet att Ni är många som verkligen undrar vad jag önskar mig när jag fyller år. Antar att det är för att Ni vill börja spara så att Ni verkligen kan köpa något fint & dyrt, därför ska jag ge Er en liten hint hur det ser ut just nu på önskningar =) Än så länge är det inte så mycket =)
* Nytt porslin (vitt, stilrena stora med en brad kant, inget köp en jacka på Haléns å få ett set porslin, Tack!)
* Nya bestick (silver, inget trams & färg, stilrena!)
* Coctail glas ( lite sex and the city style med tjejerna ska skapas)
* Gigantiska rödvins glas ( då räcker det med bara ett glas alltid ;-)
* Presentkort på tapeter/färg ( eftersom det är jag som ska bo här så vill jag välja själv)
* Presentkort på inredning ( för risken finns ju att Ni har taskig smak å tråkigt med fula presenter)
* Resa med dig som ger mig den ( annars vägrar jag åka och det är utkastade pengar för dig)
* En dag med lyx ( allt betalt såklart & inget fattigt. Även shopping ska ingå!)

Ja det var väl en liten hint än så länge, inte så farligt va? =)
Nu ska jag börja göra mig iordning för första kundbesöket.
Ha en underbar torsdag!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0