Men då!!

Idag är sån jobbig dag som börjat allt utom bra och dessutom är jag på riktigt dåligt humör p.g.a av vissa saker *morr*
Avbok direkt på morgonen är aldrig kul, men det ger ju en öppning för lite nya bok i närområdet =)
Igår kväll var jag bara hemma hade min vision av hur kvällen skulle se ut men som vanligt så blev det inte så....
Nu vill jag att denna dagen ska gå snabbt så jag kan få umgås med mina underbara vänner och få spöa dom i biljard.
Sen imorgon blir det kryssning med Fina, Jim och Peter. Jim har fixat biljetter så det verkar tydligen bli en gratis tur med Birka =) Så då blir det ju alltid roligare, visst =)
Så alla som ska åka samma kryssning som oss, håll i hatten för det kommer att bli galet för det har jag bestämt ;-P
Och på söndag kommer jag nog att vara så bakis att jag kommer att behöva någon som passar upp mig. Har ju trots allt inte druckit på över 6v, så det blir nog allt utom starksprit för denna damen annars dansar hon på varje bord hon ser =)
Någon frivillig?
Mys,chips,mat och film....?
Ja just det kanske även ska nämna en gnällig och väldigt ynklig fröken Hägertz =)

Nä nu är det dags att sätta fart fram till kl 10.00!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0