Pust & Stön!

Finally @ home!!
Efter en lång dag med jobb, träning och flyttpackning är jag nu äntligen hemma...
Och vart är min personliga massör då?
Ska inte han sitta här lätt klädd med oljan i högsta hugg? =)
Nåja man kan väl alltid få drömma ;-P
En tanke som kom ikväll var ju just denna att en del människor kräver väldigt mycket men ger inte tillbaka ett skit mer en dåligheter.... Och jag är ju en sådan person som oftast bara struntar i det men ibland tycker jag att man kanske borde ta lite konsekvenser av sitt handlande.
Så fr.o.m nu ska jag rätta mig efter detta :
You can never make the same mistake twice, because the second time you make it, it´s not a mistake it´s a choice!







Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0