SUSHIIIII

Skulle ha ett möte nu klockan 09.00 men han som jag skulle träffa sitter fortfafande i möte men var klar till 09.30, så ja jag tar väl en kopp kaffe till =)
Idag ska jag f*n äta sushi, har ju haft så snälla vänner som skickat mms på sushi hela veckan ;-P
För alla Er som inte viosste det så är det fredag idag, vilket innebär snart helg =)
För mig blir det en lugn helg, idag hjälpa Vera och packa det sista sen imorgon går sista flyttlasset ut i bushen.
Efter det blir det bara plock och övernattning eftersom fröken flyttat ut på landet är det ju inte så direkt så man kan ta taxi hem ;-)
Men det ska bli mys!!
Söndagen låter jag vara oplanerad!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0