Underbara Måndag!!

Mitt underbara kontor in my f*cking livingroom!! =)
Yes så här ser man ut just nu då jag sitter och bokar in lite kunder.
Är lite snålt inbokat denna vecka vilket innebär att jag måste göra ett exemplariskt jobb ute hos kund, men det ju inga som helst problem!! =)
Ska luncha med Vera idag sen blir det lite städning av min lägenhet och hinner jag så ska jag även börja sortera inför packningen.
Sen ikväll närmare bestämt 19.30 är det dags för ett spinningspass!!
Hejja Hejja Hejja, Hägertz!!
Nä nu ska jag jobba lite!!
Skickar ut lite extra energi till Er som är lite trötta för jag har så det både räcker och blir över ;-)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0