Vill Ha!!

MAIRE /BLÅ
MAIRE /BLÅ
MAIRE /BLÅ
Satt och kikade runt lite efter jumpsuits!
Och hittade denna, hur schysst var inte den liksom?!? =)
Tycker deras modeller är snyggare än orginalet onepiece.
Dom finns att köpa HÄR!!

Så om någon vill göra min dag så vill jag ha denna =), Tack!!
----------------------------------------UPDATE--------------------------------------------------------------

Idag är en sån dag som jag vill ha mycket bl.a:
* En trimmad tuff permobil ( fatta vad fränt)
* Top modern etage lgh med världen största uteplats
* Massage
* En underbar pojkvän (om dom finns?)
* Blommor
* Hus på landet dock med trädgårdsmästare, kock och städerska. Min framtida sambo kommer ju såklart att vara en handy man =)
* Galet mkt pengar
* Taktkänsla
* Förmågan att alltid säga rätt saker =)
* Även förmågan att konstant bli bortskämd =)
Nä nu ska jag fortsätta att städa för min städerska verkar fan lysa med sin frånvaro ;-P

Kommentarer
Postat av: W

Mmmm, mycket finare.. Frågan är om dem är tjockare eller tunnare i materialet. Tjockt nu till vintern vore ju kanon!

2011-10-10 @ 14:33:29
URL: http://wendas.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0